Thursday, November 4, 2010

~~ sAya dAn kAmPunG ~~

home sweet home..
alhamdulillah akhirnya selamat juga saya smpai ke kampung halaman yang dirindui..hurmmm..sudeh lamer tak balik uolss...rindu sama kampung saya...
hurhh!! alangkah bestnya dapat duk kat rumah..memng feeling habis laa..sngat2 la best...
dapat jumpa mak..
dapat jumpa ayah..
dapat jumpa adik..
and dapat jumpa my new cute kitty..
.
.
.
guess what??!!
.
.
.
owhhh no!! seperti yang sudah di jngka..atas kelewatan saya pulang ke kampung...
ayah dah bagi nama yang tak hengat and tak chummel untuk anak2 kucen tuh..
(--")
kesian mereka...
tapi tak pelah...asal dapat nama ..hoho0..
hurmmm..
smpai jer rumah semalam dah pukul 11 malam..perjalann yang sungguh letih and kelaparan..
.
.
.
persoalan saya..???
*kenapala dalam bas tak der owang jual mknan erk?? (--")
mualalalala...
memng saya sngat la lapar..
smpai jer rumah..
mencari lauk laa!!!
walaupun hanya ada lauk ikan singgang and ikan goreng plus plak ngan sambal kicap!!! sedap nyer tak terkira...
yer laaa...of kos laaa...sebab mkn kat umah kan..
sayadahjemumakannasikdewanmakan!!!
hik3.. (--")
.
.
.
.
key laa...have to stop now..wanna play with my cute kitty..
daa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...