Sunday, December 5, 2010

~ cara2 wanita cantekk bersenam~


Assalamualaikum semua...fuhhh...rasa lega sebab dapat jgak wat exercise untuk jari2 saya pada hari ini...yer la..belek punya belek naseb terjumpa gambar2 lama bersama2 kawan2 saya yng sngat hot dan hengat!! ngee~~
alaaaa...~~ngah imbas balik masa lalu..~~
saya rndu sngat2 ngan mereka...
bila lagi nak spend masa samer2 erk??
caettt!!! mcm laaa dah terpisah..padahal kesemua makhluk Allah yang chummel2 ini masih berada di istana Kinabalu..ngee~~
(--") bila dah lama tak menaip entry niii..rasa cm tak pndai nak menulis la pulak...aper dah jadi niii?? owhhh..sesungguhnya idea msih ada..mybe jadi mereng sebab mngu2 exam kot...
rasa bersalah sngat..owang study..saya pulak duk sebok ngn belog ini..
cm la ada owang nak read my entry..(--") sigh~~
eh! apa ni..sebenarya nak cite pasal bgaimana pempuan2 santek ini bersenam pada suatu petang...sngat hot u!! ahaksz,,,

piss!! piss!! bawu pas maen badminton n buat senaman loncat2 masa niii..so pempuan hot yng pkai tudung pink n itam putih itu tak reti penat..wat senaman jari la pulak...yer laa pinggang dah ramping..jari pown nak kena ramping la jugak..hoho0o..

saya takder..sebab jadik tukang snap gmbar jerk..sob..sob...

kan saya dah kata...senaman ptng itu ialah senaman lompat2 n maen bdminton..tgok2!!! ada bulu tngkis kannn...betol laa..ingat saya tipu kerr...time ni pempuan2 santek ini suma dah berpeluh..ada bau masyem2+masin2 sket..hahahahha..tapiiii..kena maintain cun seh...
tau tak?? senaman yang tngah dilakukan ini ialah senaman jari jemari n juga senaman mulut...nak wat senaman mulut ni kena say cheseeeeee.........

ha!!! ni petua untuk awet muda... (--") aper2 jer la awak cik yanie...
.
.
.
Last ni..pic yang paling saya suka...lalalalalala...masing sedap saja melanding atas court yang sngat hitam+lumut2 hijau itu...hurhhh...tapi demi nak interframe snggup uolsss!!
hakupedulikaper...hahahahaha..(gelak yng kedengaran keji)
key laaa..daaa...ter update jugak my blog hari ini...sayunk kowang sumer...mmuacksS!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...