Tuesday, April 27, 2010

♥► Aper DaH jaDi deNgan Aku niii!!! ◄♥



♥♥ haish!!! demmm!! hoho...fikiran pown resah tatkala ini...ececece... yer la mana tak nya minggu2 exam mcm ni...wohoho..miahahaha!!! otak pown tak lagi berfungsi dengan betul...ahaksz...! sekarang otak2 mula mengembang dengan giatnya untuk mula membuat dan mereka ayat2 power yang digoreng secukup rasa mcm pisang goreng PaNaSs!!! miahahaha... and aku rasa la kan..ntah2 lec aku yang baca jwapan aku pown akan turut samer menjadi senget otaknya...wee.. ☺.
AdeeSs..sungguh!! tak tahan betul dalam2 mnggu exam neh..cabaran weh!!! kena berpura2 baek n berchenta ngn buku...kena bangun awal semata2 nak study...huwarghhh!!! sungguh terseksa ku rasa!! agagaga...ayattt... ♫♪
hohoho...♣♣ buat kengkawan aku yang duk kat sini...nissa, yah, ulfa, emma, fikah, n tak luper pada semua classmate n my senior mior...hek3...slamat suma!!! ahaksz... mukan nak ucap slamat exam laa...hek3....
kepada semua....aku ucapkan..sELamaT HaBis ExaM naaa!!! wehhuuu.... ☺
owkeyLa Erk...skang Time aku berChenta Ngan BuKu n NoTa2 yang memang takkan penaH Abes untuk dibaca...hik3... daa...sayonara uolls...papai...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...