Thursday, April 29, 2010

pEnat...taPi soNok...LeHa owh Leha..~~



♥ Hari ni mcm bese la...aku ni mukan bley bangun awal2...pantang sangat!!! pantang larang..ngee...hurm...rini exam paper metod...n ngan arini plak la aku n nissa pegi janji nak buat date ngan sumone....hurh!!! rinduu maa ngan sumone neh...lama wo0o tak jumpa...bagaikan terbayang2 wajahnya dimata ketika ini...ekekekeke...(try test wat ayat karat..) ahaksz..agagaga..owh..Aku rinduuu padamu...aku rindu!!! aku rindu padamu Leha!!! ( ha!! jgn salah paham naaa....Leha ni kwan baik kitorang masa kat SMAP PUMPKIN!! ngee..~ (haper??kowang ingat pkwe ker??) owh pleaseee!!! xder masa la nk kua date ngn pkwe2 neh... tapi..... syhhhh!!! ( dalam usaha nak mncari skandal datuk neh!!) ~~ ngee..panasS!! Hangatt!! ahaksz..

alamak! jam dah pukul 8 pagi neh..pas subuh aku memng tidow..( i liokeee...weee...) ngee~~.dah sedar pkul 8 pown maleh bngun ag..haish!! aper la nk jadi kn?? patot la tak kawen2 ag aku neh..ngee...( mood gatai jap) dah la study pown blom untuk subjek metod..ko0l jerk ag neh...hek3...pas 2..aku pown smbung tidow ag...sedapp wo0 tidow..nikmat...hek3..haper la kan..memng terokk...pas tu aku pown terbangun...agagaga...bangun2 dah pkul 830..aper ag..dah mula cuakk..buku pown tak sentuh ag...so,mndy laju2..iron baju cepat2..siap2..pakai lens..(ngee nak citer gak..)hek3..n besiap2 tepek bedak kat muka.. pas tu tros aku duduk jer kat meja study..waktu tu dah pkul 950 pagi! alamak!!!! takot!! ader dalam sejam ag jerk nak study!! nyesal lak rasa...2 laa...sedap sngat tidow..dah mula la aku gabra..pegang tu tak kena..pegang ni salah... (nyesal kew??padan la ngn muka aku..miahahaha!)

so,,dengan perasaan separuh yakin(padahal cuak) buat2 jer muke penoh ilmu di dada..ngee..aku pown masuk la dewan pekse...

11.30 am~~

syhhh!!! exam sudaaa..tengah tekun2...xsempat dah nak toleh kiri kanan..


.

.


.


.


.


.


heheheh...exam...perghhh...tanpa toleh kiri n kanan... aku bjaya mnjawab ngn jaya nya..opsS!!! sebenarnya aku merepak jer..hik3... (sebab otak aku dah senget..miahahaha..)

.

.

.

.

2 jam berlalu....


hurh...bejuang hngga titisan dakwat terakhir..ngee~~ pas jer aku exam..

yanie: weh!! power aku menggoreng!! hahahah..( muka puas jwab soklan goreng2)
nissa: lancar jer tulis wehh(muka bngga beb menggoreng!!) miahahaha..

itulah antara dialog lepas jer kertas peksa dikutip...aikkk!! aper tah aku merepek ni..tujuan entry aku ni nak citer aku n nissa spend time ngn our luvely leha!! ngee~~ cayang leha..cayang leha...ngee...ahaksz...

nak dijadikan cerita...lepas jer exam lam pkul 130....trus jer menonong p cari tulet...ngee...nak betul2kan tudung n tepek2 bedak kat muka..ahaksz...yer la kan...terlampau cunnn..klu tak tempek nnti payah wo000!!! ahaksz..dengan laju nyer trus nek rapid..hurhhh!! nak nek teksi dah papa kedana...2 la..saper suh boros awal2! kan daa....sudaa tak der sumber kewangan..(dlam ati ngah pkir nak cri skandal dato'..ngee~~)miahahaha...

sesampai jer kat stesen U..tukar rapid plak dahhh!! hurh tapi tak pela...Leha my luv punyer pasai kan...berkorban...owh Leha..msti ko akan terharu kan kalu bace...(perasan dulu awal2..)sesampai jer kat mid....aku n nissa mula la mengontek cik leha cayunkk...hurh!!! memng hampesS tebu busyuk toi leha nii..(sekelip mata berubah dri sayang jadi hampess tebu musyuk!!)hahaha,,,2 laa...anta jer msg to leha....tau leha reply aper??!!! baru dalam tren ni...uuwaaa!!! nmpaknya aku n nissa terpaksa laa duk tercanguk jer kat krusi mid 2..hurhh..haish3x!!! xpatot sngguh leha mucukk neh..grrr.....(muka kelat sket..tapi kontrol ayu berbaju kurung..) ngee...

akhirnya hasil penantian yang sabar..leha pown anta msg...

1 new msg from Leha : Leha da smpai..korang katner??( hurh...wek2!!) ngee..

pas tu...aku n nissa pown xcited usyar2 mner la leha ni..smbil berdiri ngn penoh debaran menanti our mucuk2 leha..ngee~~ n then tau aper!!! nissa dgn xcited nyer kater!!

nissa: aku dah nmpak leha!!!

aku: aik??!!!(xnmpak2 ag wlu dah buat pmbedahan mata coklat yg menwan miahahaha)mner??tnya aku..

nissa: tu ha...smbil2 tnjuk2 plak dah..cm artis lak dah leha nii..(padahal musyuk...)ngee~~

OMG!!!! hurhhh!! aku terkejot cm monkeyy!! perghhh!! betapa slim river nyer Leha ku cayunk!! haish!! dalam ati aku nii...cmner bley Leha terrrselim plka neh...uuwaa...ngeee~~ (tapi berbngga ngan perubahan kwan aku neh...) aku lak dah bdan mcm kena pam msuk angen..iskk..isk..sob..sobb...

dan..dan..xsedar ngan badan yang dah memontel neh...tros ajak leha g mkn..mkan mcD plak tuh!!haish..padah betol laa..bila tah nak kurus n selim cm leha neh..ngee,,,(nak jugak mntak tip leha..tapi.....aku maluuu..)ngeee... haper ag..smpai jer kat mcD,,tros arr aku mmbuli leha...hahaha..yer la kan..time2 ni la nak membuli orang..dah lama rasa xbuli leha..ngee..~~(opsS..terkantoi sudaa...dulu masa kat skola..aku adalah kaki buli..) ahaksz...

aku suh leha g amek order kat aku..aku malas nak gerak..hehehehe...pas jer mkn...kitowang p tengok kedai haiwan2...ntah..lupa pulak namenyer...world pet kot..hurh..what everrr...wehuuu...g cari bear..jalan2 kat jusco...window soping jew laaa..(poket kering lngsungg..) haishh!! terok kan?? ngee..~~
kua dri pkul 2...nak dekat kul 7 baru la msing2 nak balik..aku n my fwen nissa baik kolej kinabalu...leha pulak kena troskan pjalanan ke kolej Ibu zain(sedap lagi nama kolej aku n nissa..dari kolej si musyuk2 leha tuu..) ngee~~ ampunn leha...ngutuk jap..

aper pown masa2 tu best sngat spend time samer2..even kejap..huhuhu..next sem leha ajak p Aquaria plak...wehhuu..xsabar2 dah nii..thanx Leha...Thanx nisaa...nice 2 know u all my fwen..ngee~~

cayunk Lehaaaa!! cayunk nissa!!! mmuuackSs,,!!♥♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...