Friday, October 29, 2010

aDa Apa DenGan 30 OkTobeR 2010...


aiyarkk...30 oktober???hik3...neway...xder aper pown..saja nak gtau...esok bertarikh pada 3o 0ktober 2010..aku akan menduduki test untuk subjek undang2 kontrak...ngee~~ aiyarkkk..aper daaa..mlawat blog aku ni dulu...yer laaa...dah lama tak lawat..dah naik berhabuk dah niii..haishhh.. (--") jap lagi la study...maleh arrr!!! nila penyakit aku yg memng tak bley nak diubati dahhh..aper laaa...hurmmm....yang sebenarnya!!!!!
.
.
.
.
.
.
aku sngat geram!!! kenapa lah esok ada test lagi!!! aku mahu balik!!!! sudaa rndu sama my family n anak2 tucen yang baru lahir kat rumah!!! mau kasi nama yg best2 untuk mereka!!! sebb aku tauuu..kalau ayah yg letak nama untuk tucen2 yang chummel itu mesti nama yang tidak chummel punyerr...arghhh..tidakkk!!!!
.
.
.
.
.
~~ aku iNgiN PuLanG...~~
.
.
.
.
aiyarkkk..key laaa...mau study sudehhh...
papai sumer....
yanie cayunk korang!!!
ngeee~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...