Tuesday, January 11, 2011

..kalori..kalori..kalori..bila lagi?!

assalamualaikum...(sila jwab..jgn laju2 nak bace je) cm la ada yang nak bace kan..hik3..
neway..selesai sudah aktiviti untuk siang tadi..so..tatau nak buat ape i decided to visit u wahai cik belog..hik3..(gelak keji)
.
.
.
kalori..kalori..kalori..tah bape bnyak tah yang dah saya kumpul n yang dah betepek2 sebati dalam badan saya neh.. owww....
dush10ox tumbuk2 dinding,,, (--")
.
.
.
ptng tadi niat hati berbekalkan semangat waja mau bejalan2 bakar kalori yang ader bersama-sama si chummel lina  n niat hati mau ajak cik nissa nadia join juga..
saya dah siap laju2 n then!!!
.
.
arghhh!!! tidak!!! sport shoes tnggal kat umah!!
uwaaa...sedey yang amat!! owhhh..
naseb tak sempat anta msg kat cik nissa n terpaksa juga anta msg kat si chummel lina told that..i cancel aktiviti petang itu...
(--")
kepada kalori n lemak2 di dalam badan saya..
saya ingin mengucapkan: dengan ucapan...
."anda selamat pada hari ini..membiak la anda sehingga saya ada kasut sukan.."
hurh!! memng spoil mood betoi laa..geram!!! PTPTN tak der rupa n gaya nak dapat lagi neh...brrr..grrr...
bnyak misi yang belum selesai..
keylaa..mau tgok persembahan drama kolej 8..mau siap2..daaa..
taking care...lebbiu..

2 comments:

  1. hahahahahahah....
    aku nyer kasut pn tinggal kt umahhh....

    ReplyDelete
  2. so..kesipulan t kita shooping new spot shoes okey..wee!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...