Thursday, January 20, 2011

SAYA TAK NAK RAMBUT MACAM HAGEMARU !!!


Hep! hep! ngeri..! sungguh ngeri!! uuwaaa.... sob..sob..sob...
owhhh..sedey nya rasa hati kini...
saya nak cite sikit..semalam saya mimpi lagi..masuk mimpi kali ni...dah dua kali saya mimpi HAGEMARU!!
.
.
ni semua gara-gara punca rambut gugur la niii..
2-3 minggu neh rambut saya sangat bnyak gugur...so..sngat2 la risau..
tok sah ckap la gugur cmne..waktu mandy gugur..waktu sikat rambut pown gugur..
sngat bnyak..!! 2 yang buat hati kian tak tenteram smpai tido malam pown saya mimpi rambut jadi 3 helai mcm HAGEMARU!!
arghhh!! adesss.. xnak!! xnak!!
punye la risau ngn keguguran rambut neh..smpaikan 2 kali saya mimpi...dalam mimpi tu..saya tngah sikat rambut..last2 tgok2 ada 3 helai jer rambut..pas tu terdengar ada sumone calling me..
"HAI HAGEMARU !!!"
uwaaa,,,xnak!!! xnak!!
pleaze..uollss kat luar sana..ada apa2 tips or petua tak, nak elakkan rambut saya gugur lagi n tamo jadi rambut mcm HAGEMARU!!
keyla sume..ada tips 2..share la yer..sharing is caring right...
daaa..taking care n salam alaik..

p/s: please help me...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...